acceleratd
Zīmola atpazīstamības palielināšana, izmantojot LinkedIn: hipermērķēšanas izaugsmes knifi

Zīmola atpazīstamības palielināšana, izmantojot LinkedIn: hipermērķēšanas izaugsmes knifi

Pašreizējā situācija cilvēkiem sniedz iespēju vairāk laika pavadīt mājās un ir pēdējais laiks to izmantot kā mārketinga iespēju, jo cilvēki šo laiku arvien vairāk pavada sociālajos medijos.

Lai gan LinkedIn ir laba vieta, kur tirgoties un piedāvāt savus pakalpojumus vai produktus potenciālajiem klientiem, dažiem cilvēkiem šī tiešā pieeja neiet pie sirds. Tāpēc koncentrēšanās uz zīmola veicināšanu un atpazīstamību varētu būt laba doma.

Viens no veidiem, kā potenciālos klientus informēt par jūsu produktu vai pakalpojumu, ir nodrošināt vērtīgu bezmaksas informatīvo kopumu, neko neprasot pretī. To var izdarīt, piem. sastādot PDF, kas satur padomus, konsultācijas vai vienkārši noderīgu informāciju par jūsu nozari, un pēc tam to izdalīt. LinkedIn tam būtu piemērota platforma, savukārt Facebook ads reklāmas var palīdzēt jums noslēgt šo loku, ļaujot atkārtoti atlasīt šos cilvēkus un radīt vēl spēcīgāku iespaidu.

Lai sazinātos ar LinkedIn lietotājiem, mēs izmantosim MeetAlfred vai jebkuru citu LinkedIn automatizācijas programmatūru. Iecere ir atkārtoti atlasīt tos cilvēkus, ar kuriem jau sazinājāties, ņemot talkā Facebook ads pielāgotās mērķauditorijas (Custom Audiences) tehniku.

Stratēģijas izvēlēšanās

Kopumā, jūsu mērķis ir iegūt pēc iespējas vairāk e-pasta adrešu. Šim uzdevumam varat pieiet vairākos veidos:

  1. Ievietojot LinkedIn statusā ziņu par informatīva PDF materiāla izdalīšanu un aicinot cilvēkus atstāt savas e-pasta adreses komentāros
  2. Sazinoties ar cilvēkiem LinkedInn un piedāvājot uz viņu e-pastiem nosūtīt informatīvu PDF materiālu
  3. Izveidojot galveno lapu, kurā personai ir jāatstāj e-pasts, lai saņemtu informatīvu PDF materiālu, un reklamējot to, izmantojot LinkedIn InMail.
  4. Apvienojot jebkurus vai visus iepriekš minētos punktus. Par cik pielāgotas auditorijas izveidošanai jums būs nepieciešams diezgan plašs potenciālo klientu saraksts, šī būs mūsu izvēlētā metode..

Preparing Your LinkedIn Profile

Neatkarīgi no tā, kuru veidu izvēlaties, skaidrs ir viens – sagatavošanās ir izšķiroša. Mūsu gadījumā sagatavošanās nozīmē optimizētu LinkedIn profilu, jo pirmie iespaidi ir vissvarīgākie.

Parasti, cilvēki LinkedIn profilos visvairāk ievēro profila un vāka foto, saukli un kopsavilkumu. Pārliecinieties, ka jums ir iestatīta visa šī informācija un, ka tā pareizi atspoguļo pakalpojumu un/vai uzņēmumu, kurā labā jūs to darāt.

LinkedIn pareizās mērķauditorijas atlase

Jūsu mērķauditorija lielā mērā ir atkarīga no jūsu piedāvājuma. Jums vajadzētu atlasīt cilvēkus, kuri no jūsu bezmaksas piedāvājuma saņemtu vislielāko ieguvumu (un kā jau minēts iepriekš, veidojot pašu piedāvājumu, par to vajadzētu piedomāt). Mēs mērķēsim uz 2. un 3. pakāpes sakariem, citiem vārdiem sakot, cilvēkiem ar kuriem jums vēl nav izveidots kontakts.

Ja jums tas nav zināms, 1. pakāpes sakari ir cilvēki jūsu sakaru jeb draugu sarakstā. 2. pakāpes sakari ir cilvēki, kas ir saistīti ar jūsu 1. pakāpes sakariem (jums ir vismaz 1 savstarpējs cilvēks), un 3. pakāpes sakari ir cilvēki, kas ir saistīti ar jūsu 2. pakāpes sakariem (starp jums nav neviena savstarpēja cilvēka).

Šim uzdevumam ir jāizmanto LinkedIn Sales Navigator, jo tas no visām LinkedIn piedāvātajām iespējām ir vispiemērotākais auditorijas atlasīšanai. Ja veicat regulārus potenciālo klientu meklējumus – Sales Navigator būs labs ieguldījums. Ja neesat drošs – sāciet ar 1 mēneša izmēģinājumu.

Šeit mēs izmantojam dažus ļoti vienkāršus bet efektīvus filtrus:

  • Atslēgvārdi – vēlamais mērķa personas atribūts piem. B2B mārketings.
  • Ģeogrāfija – mērķauditorijas atrašanās vieta.
  • Amata stāža līmenis – jūsu mērķa personas amata stāžs organizācijā. Parasti tie būtu lēmumu pieņēmēji, piemēram, ģenerāldirektori, izpilddirektori, augstākā vadība.
  • Amata nosaukums – šo varat izmantot, lai atkāptos tālāk no amata stāža līmeņa.

LinkedIn statusa ziņas rakstīšana

Sāksim ar vienkāršāko – statusa ziņas rakstīšana par bezmaksas, vērtīgas informācijas saturoša PDF, izdalīšanu. Sāciet ar skaidru aprakstu, kurā piedāvājat cilvēkiem uz viņu komentāros atstātajām e-pasta adresēm nosūtīt PDF materiālu. Lai piesaistītu lielāku uzmanību, varat pievienot attēlu. Ja jums nav pieejama grafiskā dizainera palīdzība, varat izmantot tādus bezmaksas rīkus kā Canva.

Lai palielinātu sasniedzamību, pēc ziņas publicēšanas, noteikti uzaiciniet draugus un kolēģus ierakstu atzīmēt ar Patīk un dalīties ar to, un vērojiet kā ieplūst komentāri. Lai nolasītu visas e-pasta adreses, izmantojiet tādus rīkus kā Hunter.

Galvenās lapas izveidošana un reklamēšana LinkedIn

Šo mēs pārāk dziļi neizskatīsim, jo abas daļas – galvenās lapas veidošana un reklamēšana LinkedIn – ir diezgan plašas. Varat izmantot tādus rīkus kā Wix, Tilda vai Zyro, lai ātri izveidotu galveno lapu, kurā būtu skaidrs jūsu piedāvātā pakalpojuma vai produkta apraksts un saziņas veidlapa. Kas attiecas uz šīs lapas popularizēšanu – LinkedIn sponsorētais InMails ir laba izvēle, jo ir pierādīts, ka tam ir augsts vidējais klikšķu skaita (CTR) līmenis un ka cilvēki tos tiešām lasa.

Tiešās informācijas sniegšanas kampaņas izveide

Vēl viens veids, kā izveidot šo vēlamo e-pastu sarakstu, ir automatizēta informācijas sniegšana, izmantojot tādus rīkus kā MeetAlfred. Būtībā mēs izveidosim sakarus ar lielu skaitu LinkedIn lietotāju un nosūtīsim viņiem savas personalizētās ziņojumu secības.

Šeit jums faktiski ir iespēja atteikties no visiem aicinājumiem uz darbību “PIERAKSTĪTIES TŪLĪT” (“SIGN UP NOW”) un būt pēc iespējas dabiskākam un pazemīgākam. Lielāka uzmanība būtu jāpievērš vērtību dalīšanai un attiecību veidošanai – un savu ziņojumu secību vajadzētu izveidot tam atbilstošu.

Faktisko ziņojumu rakstīšanu atstāsim jūsu ziņā. Tikai neaizmirstiet pārbaudīt vairākas secības, lai atrastu to vienu ideālo (piemēram, pievienojiet ziņu pie uzaicinājuma tā vietā, lai laukumu atstātu tukšu), izmantojiet personalizāciju (uzrunājiet konkrētu vārdu, nozari utt.) un ja jūsu kontakts neatbild, pēc laiciņa uzrunājiet vēlreiz. 

MeetAlfred izmantošana

Kad secība ir gatava, pienācis laiks to importēt mūsu rīkā – MeetAlfred. Būtībā, programmu ir diezgan viegli lietot. Ja neesat to izmēģinājis – varat izvēlēties izmēģinājuma versiju. Tomēr, ja plānojat izmantot secīgo ziņojumu sūtīšanu bieži, vai ja izmantojat LinkedIn tirdzniecībai un biznesa attīstīšanai, mēs ļoti iesakām to iegādāties, jo tas ievērojami atvieglos jūsu dzīvi.

Vispirms reģistrējieties viņu vietnē un lejupielādējiet lietotni. Pēc informācijas paneļa atvēršanas tīmeklī, noklikšķiniet uz ”Izveidot kampaņu” (”Create Campaign”) un izvēlieties ”Tikai LinkedIn” (”LinkedIn only). Importējiet Sales Navigator meklēšanas vaicājumus un iestatiet darbību secību ar iepriekš sastādītajiem ziņojumiem. Atkārtojiet šo procesu, lai pārbaudes nolūkos izveidotu vairākas kampaņas un izbaudiet programmatūru, kas veic darbu jūsu vietā!

Facebook reklāmas kampaņas izveide

Atcerieties, ka mūsu mērķis šeit ir palielināt zīmola atpazīstamību un redzamību. Tādējādi Facebook ir lieliska vieta, kur turpināt iesākto, jo jūs rādīsiet reklāmas cilvēkiem, kuri jau ir pazīstami ar mums, un viņi zinās, ka reklāma ir īpaši pielāgota viņiem, tādā veidā palielinot viņu ziņkāri.

Cerams, ka iepriekš minētās metodes ģenerēs jums vismaz 1000 e-pasta adrešu sarakstu, jo tas ir minimums, lai izveidotu pielāgotu auditoriju Facebook. Ja tas tā nav – jums, iespējams, ir potenciālo klientu saraksts, kuru iepriekš izmantojāt citiem mērķiem. Ja tā, jūs varat apvienot šos sarakstus!

Lai faktiski izveidotu Facebook reklāmu, viss, kas jums nepieciešams, ir Facebook uzņēmuma vadītāja konts (Facebook Business Manager Account), kuru iegūstat pēc tam, kad sākat pārvaldīt Facebook lapu. Vispirms jums būtu jāizveido reklāmkarogs, kuram būtu līdzīgs stils kā jūsu LinkedIn profilam un vietnes galvenajai lapai. Tādā veidā jūs būsiet pārliecināts, ka cilvēki to atpazīs. Savā reklāmā jums vajadzētu mērķēt uz potenciālo klientu plūsmas piesaisti un pārliecinātību, ka cilvēki noklikšķinās uz jūsu vietnes saites.

Kad Facebook reklāma veiksmīgi izveidota, ievietojiet pielāgotas auditorijas izklājalpu ar mērķauditorijas cilvēku e-pasta adresēm, t.i., visas līdz šim apkopotās e-pasta adreses.

Pēdējie soļi

Pēdējais solis būs pielāgotās auditorijas faktiskā importēšana. Šeit ir viss process.

  1. Dodieties uz Facebook Ads Manager un augšējā kreisajā stūrī uzklikšķiniet uz trīs līniju pogas un sadaļā Aktīvi (Assets) atlasiet Auditorija (Audiences).
  2. Kreisajā pusē noklikšķiniet uz Izveidot auditoriju (Create Audience) un nolaižamajā izvēlnē izvēlieties Pielāgota auditorija (Custom Audience).
  3. Atlasiet klientu sarakstu. Lai izveidotu auditoriju, augšupielādējiet CSV sarakstu ar e-pasta adresēm.
  4. Pēc tam vienkārši noklikšķiniet uz Tālāk (Next) un izvēlieties opciju, kurā CSV ir tikai viena kolonna – e-pasts.
  5. Beidzot ir pienācis laiks augšupielādēt pašu CSV sarakstu. Vienkārši izveidojiet izklājlapu ar vienu e-pasta sleju – ar to pietiks. Kad apstrāde ir pabeigta, varat vienkārši nospiest Augšupielādēt (Upload) un Izveidot (Create).

Ja esat visu izdarījis pareizi, lietas ir paveiktas, un jūsu atlasītajiem cilvēkiem vajadzētu sākt redzēt jūsu reklāmu! Ja jums rodas kādi jautājumi – sazinieties ar mums. Mēs noteikti jums palīdzēsim ar šādām lietām vai vienkārši palielināsim caur LinkedIn piesaistīto potenciālo klientu skaitu.